Během života strávíme v práci přibližně 80 000 hodin. Výběr kariéry tak má na náš život obrovský vliv. Díky dobře zvolené profesi budeme spokojení, respektovaní i zajištění, zatímco v opačném případě to může být přesně naopak. Zvolte si kariéru, která vás skutečně naplní. Ať už vaše cesta teprve začíná, nebo jste na rozcestí a hledáte správný směr, v Broker Consulting najdete práci, která dává smysl, radost i finanční nezávislost.

Proč pracovat v Broker Consulting?

Propojujeme finance a reality

Toto unikátní spojení oceňují naši klienti i spolupracovníci. Nabízíme totiž komplexní služby ve špičkové kvalitě. Pomáháme lidem vyřídit hypotéku, vybrat správné pojištění, sjednat výhodné spoření pro děti, prodat nemovitost za nejvýhodnějších podmínek či nastavit efektivní investiční strategii. Budujeme jim majetek, plníme jejich cíle a provázíme je všemi nástrahami života. A to je skvělý pocit.

Spolu jsme silnější

U nás platí dvojnásob, že v jednotě je síla. Jsme na stejné lodi, i když má každý trochu jinou úlohu. Sdílíme know-how, vzájemně se inspirujeme a motivujeme k co nejlepším výkonům. Navíc každý nový spolupracovník dostane osobního garanta, který se mu osobně věnuje, kompletně ho zaškolí a je tu pro něj, kdykoli to potřebuje.

Vzdělávání vás bude bavit

Neusínáme na vavřínech a neustále se vzděláváme. Ale děláme to zábavně, systematicky, a především v kombinaci s praxí. Díky našemu propracovanému vzdělávacímu systému získáte veškeré potřebné certifikace, odborné znalosti a správné dovednosti. Vedle týmu lektorů vám budou k dispozici nejrůznější on-line semináře i pohodlný e-learning.

Příjemný život v práci i mimo ni

Za poctivou práci se umíme patřičně odměnit. Pravidelně pořádáme například společný golf, plavby na jachtě, prestižní konference, výjezdní porady, dobročinné akce, večeře, plesy nebo soutěže o zájezdy po celém světě.

Jaké jsou možnosti spolupráce s Broker Consulting?

 

Když chcete být zaměstnanec

Je vaší prioritou jistota pravidelné měsíční mzdy? Máte ambice pracovat v oboru, ale netroufáte si rozjet vlastní byznys? Podívejte se na naše zaměstnanecké pozice:

Analytik

Tato pozice je vhodná pro ty, kteří chtějí do našeho oboru pronikat postupně a nezaleknou se administrativy. Analytik spolupracuje s manažery nebo konzultanty a průběžně se od nich učí, aby mohl přinášet a vymýšlet skvělá řešení pro klienty. Zároveň připravuje podklady pro jednání s klienty, finančními institucemi a developery.

Pracovník back office

Administrativní pracovník pomáhá konzultantům a manažerům dotahovat obchody a vyřizovat vše potřebné k tomu, aby naši klienti vždy získali optimální řešení na míru svým potřebám.

Pracovník front office

Pracovník na této pozici zajišťuje provoz kanceláře nebo pobočky a připravuje podklady pro konzultanty nebo franšízanty. Náplní jeho práce je zejména setkávání s klienty a vyřizování jejich požadavků. Zaměstnanecký vztah vzniká s konkrétním finančním konzultantem nebo franšízantem a podle talentu a píle je nastavené i odměňování.

Pracovník centrály Broker Consulting

Zaměstnanci centrály v Praze a Plzni poskytují pro celou naši síť podporu v těchto oblastech: administrativa, marketing, externí a interní komunikace, HR, účetnictví, produktová analytika, IT, reality, péče o klienty, právo a compliance. Pozice na centrále jsou vhodné jak pro zkušené specialisty s několikaletou praxí, tak pro juniory ‒ čerstvé absolventy.

Seznam aktuálních volných pozic najdete zde.

Když chcete podnikat

Jste cílevědomí, vytrvalí, máte tah na branku a za sebou zkušenosti, které vás přivedly k úvahám o vlastním podnikání? Podívejte se, jak můžeme začít spolupracovat:

Finanční či realitní konzultant

Konzultant pracuje na základě živnostenského oprávnění a splnění zkoušek u ČNB a Broker Consulting, na které ho skvěle připravíme. Pečuje o klienty, pomáhá jim správně nastavit finanční plán i vyřešit realitní záležitosti. Může pracovat sám, nebo se svým týmem zaměstnanců či dalších spolupracovníků. Jako konzultant u nás začínáte pod dohledem zkušeného manažera, který vám poskytne podporu a předá cenné zkušenosti.

Manažer

Náš systém umožňuje dynamický, ale kvalitní růst. Manažerem se může stát každý, kdo splní předem dané podmínky a má chuť a schopnost vést tým. To je rozdíl oproti většině firem, kde je postup na vyšší pozici možný zpravidla až po odchodu původního manažera.

Franšízant OK POINT

Jako franšízant získáte licenci k provozování pobočky OK POINT ‒ jednoho z nejdynamičtějších konceptů na českém trhu. Budete samostatní podnikatelé, ale k dispozici vám bude silné zázemí franšízora, kterým je Broker Consulting. Vzdělání v ekonomickém oboru je výhodou, ale není podmínkou, vše potřebné vás i vaše zaměstnance naučíme. Více informací o tom, jak se stát franšízantem, najdete v tomto článku.