Je organizační dovednost Vaší silnou stránkou ?
Nesnášíte stereotypní práci ?
Máte v práci rád/a systém ?
Umíte vystupovat a výborně komunikovat s lidmi?
Ovládáte práci na počítači a Excel zvládáte levou zadní?
Nebojíte se řízení?
Pokud jste si na všechny tyto otázky odpověděl/a ANO, chci se s Vámi potkat na pohovoru, protože možná hledám právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE
Příprava modelací a kalkulací pro náš Back Office
Občasné pochůzky po katastrech, pojišťovnách a bankovních institucích.
Denní kontrola produkce naší kanceláře
Spravování nemovitostí a starost o nájemníky
Zastoupení v případě mé nepřítomnosti
POŽADUJI
Min. SŠ vzdělání s maturitou
Výborné komunikační dovednosti
Aktivní znalost práce na PC
ŘP sk. B (aktivní řidič)
AJ na komunikativní úrovni
Spolehlivost, časovou dochvilnost
NABÍZÍM
Práci na HPP/ŽL
Pevná pracovní doba
Práce v moderně vybavené kanceláři v centru Brna
Účast na školení, teambuldingu, celofiremním meetingu po vedením špiček v obchodní sféře.
Po zaškolení : služební mobilní telefon, notebook, automobil
POZOR!
Nehledám administrativní asistentku ani sekretářku na vaření kávy, ale schopného obchodního asistenta, který samostatně vyřeší zadaný úkol, vždy bude o krok napřed, bude přicházet s inovacemi a zastoupí mě, budu – li muset pracovně vycestovat.
Hledám člověka, na kterého se budu moci 100 % spolehnout a svým přístupem a jednáním zapadne do kolektivu mého ředitelství, ale zároveň si dokáže vybudovat respekt a autoritu mezi ostatními kolegy.