Je organizační dovednost Vaší silnou stránkou ?

Nesnášíte stereotypní práci ?

Máte v práci rád/a systém ?

Umíte vystupovat a výborně komunikovat s lidmi?

Ovládáte práci na počítači a Excel zvládáte levou zadní?

Nebojíte se řízení?

 

Pokud jste si na všechny tyto otázky odpověděl/a ANO, chci se s Vámi potkat na pohovoru, protože možná hledám právě Vás!

 

 

NÁPLŇ PRÁCE

Příprava modelací a kalkulací pro náš Back Office

Občasné pochůzky po katastrech, pojišťovnách a bankovních institucích.

Denní kontrola produkce naší kanceláře

Spravování nemovitostí a starost o nájemníky

Zastoupení v případě mé nepřítomnosti

 

POŽADUJI

Min. SŠ vzdělání s maturitou

Výborné komunikační dovednosti

Aktivní znalost práce na PC

ŘP sk. B (aktivní řidič)

AJ na komunikativní úrovni

Spolehlivost, časovou dochvilnost

 

NABÍZÍM

Práci na HPP/ŽL

Pevná pracovní doba

Práce v moderně vybavené kanceláři v centru Brna

Účast na školení, teambuldingu, celofiremním meetingu po vedením špiček v obchodní sféře.

Po zaškolení : služební mobilní telefon, notebook, automobil

 

 

POZOR!

 

Nehledám administrativní asistentku ani sekretářku na vaření kávy, ale schopného obchodního asistenta, který samostatně vyřeší zadaný úkol, vždy bude o krok napřed, bude přicházet s inovacemi a zastoupí mě, budu – li muset pracovně vycestovat.

 

Hledám člověka, na kterého se budu moci 100 % spolehnout a svým přístupem a jednáním zapadne do kolektivu mého ředitelství, ale zároveň si dokáže vybudovat respekt a autoritu mezi ostatními kolegy.